Pepparkaksbak!

 
Detta sysselsatte jag och lillasyster oss med ikväll!  Vi hade så mysigt, jag kavlade och hon tryckte ut figurer. Tänk att det är första advent på söndag, kan för mitt liv inte förstå att tiden går så fort! Jag och pappa ska på gudstjänst då, det  var verkligen längesen jag var i kyrkan. Lillebror ska snart konfirmeras så på söndag är det hans tur att vara ministrant i kyrkan, då passar pappa och jag på att gå och titta! 
 
Imorgon ska hela malmökontoret från jobbet upp till Stockholm, ska bli himla roligt :) ska ni göra nåt kul i helgen?
 
Kram Axelina
Allmänt, Axelina

Kommentarer
Postat av: Lisas Vinterland

Så mysigt med pepparkaksbak! Har själv städat och röjt i flera dagar och nu börjar det äntligen bli klart så det går att ha lite kul också - så pepparkaksbaket kan nog inträffa på söndag! :D

2013-11-30 @ 00:49:56
URL: http://lisasvinterland.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback