Liseberg och Ullared

Förra helgen var magisk! Att åka till faster är i sig hur mysigt som helst, men att även hinna med både Liseberg och Ullared var oslagbart! Vi åkte in till Liseberg på lördag eftermiddag, tror faktiskt till och med att det var julpremiär då, kan jag ha rätt i det? Massor av människor var där i alla fall, men det gjorde liksom inget för att det kändes som att varenda person var inne i sin egna lilla julvärld och bara njöt. Vädret kunde heller inte ha varit bättre, någon plusgrad och lagom kallt för att man skulle vilja värma sig med glögg, och lagom varmt för att inte frysa händerna av sig!
 
Det var så himla fint! Julmusik överallt, och belysningen är ju något bortom denna värld! Kaninlandet var jättegulligt med massor av färgad belysning :) En underbar kväll var det!

 
(Fler bilder får bli i ett annat inlägg, jag vet inte vad som hänt med internet ikväll men det tar ett halv ljusår att ladda upp en bild..)
 
Dagen därpå åt vi en lugn och lång frukost, och styrde därefter kosan mot Ullared! Jag har ju så fina minnen därifrån sedan förra året - inga köer någonstans! Denna gången var det annorlunda, haha! SÅ MYCKET FOLK! Till och med faster som är där rätt ofta, sa att det var väldigt mycket folk som tänkt vår tanke den dagen.. Jag fick trots detta väldigt många ärenden uträttade, och är nu nästan klar med presenterna till mina syskon!
 
Hoppas att ni hade en lika fin helg! Skäms lite över att jag inte varit inne och tittat på andra bloggar så mycket på sista tiden, men tiden bara försvinner iväg! Skärpning Axelina!
Axelina

Kommentarer
Postat av: Olivia - LJUVA JUL

Åh, vad mysigt! :) Blir lite avis här, haha!

Svar: Det var ljuvligt!!
Axelina & Ellen

2013-11-28 @ 08:28:13
URL: http://ljuvajul.blogg.se
Postat av: Liza

Åh, vad fint Liseberg ser ut att vara! Tyvärr bor jag för långt borta från det men får njuta av dina bilder istället! :)

Svar: Ja det var fantastiskt! Hoppas du kan ta dig dit någon gång, det är ju för fint för att missa!
Axelina & Ellen

2013-11-28 @ 09:39:33
URL: http://www.christmasmagic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback