Fredag!

Underbara fredag! Igår flyttade jag ner till Skåne igen och nu har jag avslutat första dagen på jobbet, känns jättebra! Nästa steg är att hitta en egen lägenhet - pappa och familjen i all ära, men har man levt själv i några år känns det väldigt konstigt att flytta hem igen!
 
Är så glad att allt klarnat upp, att jag vet att jag har jobb! Nu kan jag äntligen varva ner! Känns ju lite konstigt att säga från en som inte gjort något "vettigt" sedan i somras, men det har varit väldigt psykiskt påfrestande.. Sedan har jag några trevliga JULIGA nyheter (förlåt att vissa tidigare inlägg varit lite ojuliga) att berätta! Jag, mamma och syster ska antagligen gå på Julafton, en julgala i Lund med bland annat Eric Gadd (mammas favorit) och massa annat. Ska bli jätteroligt! Efter det har min faster bjudit in mig till en shoppingdag på Ullared som en försenad examenspresent, hon känner mig allt för väl, vilken examenspresent kunde passa mig bättre?! 
 
 
 
Summa summarum så är jag en mycket glad flicka ikväll :) Hoppas ni mår lika bra! Kramar Axelina
Axelina

Kommentarer
Postat av: Lisas Vinterland

Oj vad kul med ett jobb och att få bo själv och ha sitt eget liv! Själv strävar jag efter samma sak, en bit kvar dit säkert men kan föreställa mig att livet blir mer fritt när man själv får bo och bestämma över allt, som att kunna köpa pynt och sånt utan att det ska godkännas för huset, haha!

Oj vad kul ni kommer få på julgalan!! Man ska satsa på att hitta på saker kring juletid, för bättre minnen kan man inte få!

Svar: Extra jobbigt nu också när jag bott själv i fyra år, då har jag ju fått pynta exakt hur mycket jag vill!! Men jag har i alla fall tagit med mig allt julpynt hit till pappa, för mitt rum har han inget att säga till om, där kommer pyntas!! :D Men självklart är jag ju glad att jag kan bo här till en början, det gjorde ju att jag kunde börja jobba snabbare :)
Ja men eller hur, tror att det kommer bli jätteskoj! Jag har varit dålig på julgalor hittills, så nu måste det bli av!
Axelina & Ellen

2013-11-01 @ 21:56:27
URL: http://lisasvinterland.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback