2 Jultecken!

Nu börjar det allt närma sig! Jag är urdålig på att blogga, tiden bara försvinner iväg på dagarna, och jag stupar trött som jag vet inte vad, i säng tidigt på kvällarna. Jag får försöka bli bättre, för nu börjar verkligen tecken på att julen närmar sig dyka upp!
 
När jag kör till jobbet på dagarna har jag på sista tiden sett att de satt upp plogpinnar!! Om inte det är ett tecken på att vintern är påväg så vet jag inte vad! Jag blev så glad när jag såg dem första gången, man blir liksom påmind om vad som komma skall :)
 
Det andra tecknet upptäckte jag igår kväll när jag gick hem från en kompis - de har satt upp julbelysningen i Lund! Jag är kanske sen med att märka det för jag är inte i stan så ofta, men gud så mysigt det var!
 
Idag ska jag iväg med systrarna och köpa julklänningar, det har de tjatat om länge! Det kan hända att jag känner för att unna mig en sån där gudomlig adventskalender från The Body Shop, jag har velat ha en så länge! Är det någon av er som haft en sån?
 
Kram Axelina
 
Axelina

Kommentarer
Postat av: Maries strålande jul

Hoppas du får en trevlig shoppingdag med dina systrar!

Svar: Det blev ingen klänningsshopping, istället handlade vi till ett julbak :D Tyvärr blev baket helt misslyckat.. Men kul hade vi när vi bakade i alla fall!
Axelina & Ellen

2013-11-16 @ 12:45:57
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Amandas jul

Jag har haft en Body shop-kalender se senaste två åren och det är helt underbart att få öppna luckor varje morgon :)

Svar: Jag kan tänka mig det! Jag tror att jag måste ha en! Är det nåt jultema på sakerna man får, med lukt och så tänker jag? Har ju sett deras "julkollektion" och den verkar ju vara to die for!
Axelina & Ellen

2013-11-16 @ 14:32:43
URL: http://amandasjul.blogg.se
Postat av: Liza

Jag har också sett att dom börjat sätta upp plogpinnar i Malmö! Ett mysigt tecken på att vintern (och då julen såklart) är på väg :D

2013-11-18 @ 07:39:01
URL: http://www.christmasmagic.blogg.se
Postat av: Linnea

Jag har också börjat se tecken på att vinter och jul närmar sig och kan inte låta bli att känna lite lyckopirr i magen när det är frost ute och affärerna börjar spela julmusik och sälja pynt! :D

2013-11-18 @ 11:22:27
URL: http://bubblanmin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback