Ytterligare tack!

Man kan ju inte bli annat än rörd av alla fina människor! Nu har vi fått ytterligare två utmärkelser till i Love Your Blog, och vi tackar, bugar och bockar:)
 
Stoooort tack till Lina (Min Sagojul) som skrev: "Dessa söta tjejer dokumenterar och skriver om allt som har med julen att göra och deras liv fram till jul - älskar't!"
 
Och även megatack till Johanna (Arildsdottir) som skrev: "Också en personlig blogg som jag bara älskar att läsa. Det är sånt som verkligen händer hemma, sånt man själv kan göra eller vara med om. och det gilalr jag :)" 
 
 
 
Återigen, stort tack till alla julgalningar där ute <3
Allmänt

Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Jag tycker det känns som att vi alla julbloggare är en enda stor mysig familj :D hehe

2012-10-31 @ 21:31:34
URL: http://emelieschristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback