I Love Your Blog!

Jag vet att vi är fruktansvärt dåliga på att uppdatera bloggen, hur gärna vi än vill så blir det inte oftare än såhär. Tiden finns ibland inte, och vissa inlägg känner man att man vill vänta med fram tills lite närmare jul!
 
Förstår ni hur fruktansvärt glad man blir då, när man märker att man fått TRE hela utmärkelser till I Love Your Blog från tre underbart snälla människor? Vi blir helt varma i hjärtat och vet inte riktigt vart vi ska ta vägen, är vi verkligen värda detta??
 
 
Den första utmärkelsen kommer ifrån Johannas Julblogg där hon skrev: "Axelina och Ellen bloggar tillsammans om julen. Intressanta inlägg och lite speciellt att blogga tillsammans. Följde även vistelsen i Paris med nöje!" - Tack så hemskt mycket Johanna, det värmer!
 
Den andra fick vi av Lisa där hon skrev: "Det bästa med Axelinas och Ellens blogg är att den uppdateras när det verkligen gäller, och då är det mycket intressanta inlägg som ger mig en hög dos stämning :) Ibland kommer jag på mig själv att snabbläsa och kanske hoppa över text hos andra bloggar, det händer aldrig på denna blogg :) Jag märker hur inläggen kommer från hjärtat. Jag känner igen mig så mycket i både känslor och stämning som både Axelina och Ellen skiver om! Det här är den mysigaste julbloggen enligt mig." - Om du visste hur mycket det betyder att du skriver så fina saker om oss, TACK!
 
Den tredje utmärkelsen fick vi av Jul I Laloland: "Charm, julmys och roliga inlägg. Jag gillar att ta del av människors verkligheter och det gör jag här; från Paris till morgongröten får jag följa med och det är så skönt med en blogg som är julmysig i vardagen." - Himlans mycket tack för det här, vi blir såååå glada!
 
Såhär glada har vi inte varit på länge! Man blir så rörd av att det finns så fina människor där ute, älskar att vi julbloggare är som en enda stor mysig familj! Nu ska vi ju skicka vidare den här utmärkelsen till fem andra bloggar, vilket minst sagt är svårt, man vill ju välja alla, för alla har sin egna charm! Tror på något sätt att man känner speciell tillhörighet till vissa bloggar, och vi ljuger inte när jag säger att jag vill ge tillbaka alla tre av utmärkelserna vi fick, för Johannas, Lisas och Jessicas julbloggar är faktiskt de vi tycker absolut bäst om! Precis som Lisa sa så såg vi inte att det stod nåt i reglerna om att man inte kan skicka utmärkelsen till den man fick den från!
 
Reglerna för utmärkelsen är 
1. Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den.
2. Ge utmärkelsen vidare till fem favoritbloggar och berätta det för dem med en kommentar.
3. Kopiera post it-lappen och sätt den på din blogg.

Johannas Julblogg: Faktiskt en blogg vi började läsa först i år om vi inte minns fel, men är nu en återkommande favorit. Ibland är det svårt att beskriva vad det är som gör en blogg så bra, ibland har den bara det där lilla extra! Men både jag och Ellen älskar familjejular och allt som har med familjen att göra i allmänhet, och det är himla mysigt att följa med i allt som händer i Johannas blogg!
 
Min Vintersaga (Tidigare Christmas Dreams): Lisa, underbara Lisa, vart ska jag börja? Ända sen jag började julblogga har jag läst din blogg slaviskt. Även om jag aldrig träffat dig känns det som att vi är vänner, och jag skulle inte kunna tänka mig en höst/vinter utan din julblogg! Sen att du skriver med sån inlevelse och stämning gör ju bara att jag tycker ännu mer om bloggen! Du vet att jag är så sanslöst avundsjuk på vart du bor och hade gjort allt för att nån gång hälsa på i ditt vinterparadis :)
 
Jul I Laloland: Även detta är en blogg jag och Ellen följt sedan vi började läsa julbloggar, och man blir lika glad varje gång man kikar in. Jessica är en riktig jul- och glädjespridare och för oss är det självklart att hon ska få en utmärkelse av oss! Extra roligt är att jag (Axelina) bor i samma stad som henne och därav har vi mycket gemensamt! Vem vet, kanske vi hoppar in i varandra på stan någon gång i jul?
 
Min Sagojul: En juligare blogg får man leta efter! Om man någon gång vill ha julstämning vet man vart man ska ta vägen! Hon skriver om allt mellan himmel och jord som har med julen att göra och det är alltid så spännande att läsa nya inlägg! Ett STORT plus i kanten för att hon har den mysigaste headern i universum!!
 
Emelies Christmas: Detta är också en blogg som för mig (Axelina) är ny för i år! Jag älskar hur bloggen ser ut och bilderna är sååå fina och stämningsfulla! En mycket personlig blogg och jag känner att jag ofta kan relatera till det hon skriver. Hon skriver mycket om musik vilket jag älskar! 
 
Detta är verkligen svårt, och det finns så himla många andra bloggar jag älskar och läser varje dag. Ni julbloggare gör verkligen denna delen av året så bra den bara kan bli, och vi är så glada att vi är delaktiga i denna gemenskap<3
 
 
Kram på er fina människor!
 
Allmänt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket!!!

2012-10-28 @ 20:58:56
URL: http://johannasjulblogg.blogspot.com
Postat av: Åsa

Hej!

Ellen - du skrev en kommentar om att du ville beställa några julkort (stort tack också för ditt gillande ;-) ) av mig. Svaret är ju att det givetvis är möjligt att beställa, du kanske kan maila mig så kan vi kanske komma fram till något!

Hoppas kommande vecka blir toppen,

Åsa, [email protected]

2012-10-28 @ 21:20:34
URL: http://nuardetjuligen.blogspot.com
Postat av: Min Vintersaga

Men taaaaack! :) så glad jag blev nu också!

2012-10-28 @ 22:04:10
URL: http://minvintersaga.blogspot.com
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Tack så jättemycket! Nu blev jag otroligt glad :)
Kram!

2012-10-29 @ 07:51:55
URL: http://emelieschristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback