Jul var det här!

Nu kunde jag inte hålla mig längre, så nu är det även jul i min lilla längehet! Åh vad mysigt det känns! 
 
Konstigt vad lite jul kan göra. Var tidigare idag på ett träningspass som jag bokstavligt talat trodde skulle ta livet av mig, jag kunde knappt gå efteråt! Ändå, klarar jag att ta mig upp till vinden, hämta julpyntet, STÄDA hela lägenheten och efter det pynta! Hade det inte varit för att jag visste hur mysigt det skulle bli hade jag aldrig ens lyft ett finger!
 
Jag har till och med satt upp en ljusslinga utanför fönstret, den tänds dock inte förrän första advent! Bilderna ser inte lika mysiga ut som i verkligheten, men de får duga :)
 
Adventsljusstaken ska jag göra i ordning mer sen, men satte upp det jag har så länge!


Lyckan är gjord <3
 
Kram Axelina
Axelina

Kommentarer
Postat av: Julbloggen - Min Vintersaga

Så mysigt och fint! SOM jag längtar till fredag när jag ser det här, då ska mitt pynt upp! Och visst orkar man mer än man tror - när det gäller julpyntande! Det är ju nämligen såå värt det när allt är klart! :)

2012-11-26 @ 21:33:26
URL: http://minvintersaga.blogspot.com
Postat av: Liza - Christmasmagic

Men oj, vad mysigt det ser ut! Älskar att se folks mysiga julhem. Det finns ju inget finare än alla juleljus!

2012-11-27 @ 08:57:13
URL: http://www.christmasmagic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback