Back in business

De senaste veckorna har varit helt galna! Jag har haft så mycket plugg att jag knappt kunnat tänka eller sova och därför har jag hamnat lite efter i bloggandet. Men nu är jag tillbaka! Fri från pluggande är jag också eftersom jag precis har påbörjat min första praktikvecka. Jag praktiserar hos ett företag som heter Bonkeli Design. De tillverkar och säljer ekologiska och komposerbara barnkläder så om dagarna sitter jag nu och syr små vantar och tossor. Jättekul!

Mössan LuciaMössan Jul
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta är två av produkterna som finna i Bonkelis sortiment för tillfället! En supersöt stjärnmössa och en tomteluva. Här kan du se mer av deras produkter
 
Kram Ellen
Allmänt, Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback