3 veckor kvar!

Det är galet vad tiden går fort när man har roligt! Jag insåg precis att det faktiskt bara är tre veckor kvar till den stora dagen. Jag brukar alltid vara ute i god tid med allt fixande men i år känner jag mig ganska stressad. Många julklappar kvar att inhandla, allt pynt är ännu inte uppe och mer pepparkakor måste bakas. Jag har inte heller hunnit besöka någon julmarknad och bara en gång har jag hunnit sätta mig ner och njuta av en kopp glögg. Men nu de tre sista veckorna ska jag verkligen fokusera på alla juligt som finns runt omkring mig och bara njuta. På så sätt kanske jag glömmer bort stressen.
 
Är ni lika julstressade som jag eller har ni koll på läget?
 
 
Lite så här känner jag just nu. Kanske bäst att bara koppla av sätta sig i soffa och inte tänka på allt som ska göras!

Kram Ellen
 
 
Allmänt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Just nu är jag stressad. Packa matsäck till Elviras skolutflykt och varma kläder till alla,avslutning på Oskars gympa, packa kläder till Elviras julspel,komma på pyssel till morgondagens pysseldag, öva inför julfesten, besöka läkaren, lämna bilen på service, julfest på jobbet, klippa håret, skriva omdömen, plugga NO-didaktik,planera och överleva Elvias kalas x 2, fira min bror, planera och genomföra Söndax julfest. Det var denna veckan det. Njuta? Ja, när den här veckan är avklarad...

2012-12-03 @ 21:52:25
URL: http://johannasjulblogg.blogspot.com
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Tiden går så sjukt fort just nu!

2012-12-04 @ 05:26:04
URL: http://emelieschristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback