Disneyland Paris

Ett måste nu när jag bor i Paris är ju att besöka Disneyland! När vi först kom hit pratade vi om att åka dit så fort som möjligt, medan det forfarande var varmt och så. Det glömdes tyvärr bort bland alla andra planer vi hade och vi har fortfarande inte lyckats åka dit än. Men sen slog det mig, att det är klart att man ska åka dit på vintern istället!! Då har de ju utsmyckat hela parken med julsaker, de har juparader och allt annat som hör julen till! Nu längtar jag så att jag håller på att smälla av! Tänk er Disney och jul, de två sakerna jag älskar mest i hela världen - på ett och samma ställe!

Lovar att hålla er uppdaterade om när vi åker dit och så, detta är ju ett tillfälle man inte får missa! Kan tilläggas att vi har blivit inbjudna på en halloweenfest på Disneyland med, men änsålänge är det bara prat..









Kram Axelina


Axelina

Kommentarer
Postat av: Lisas Vinterland

ååååh! Skulle också åka i juletid dit, herregud vad ni ska uppleva mycket om ni gör det! Vill också! :P

2011-10-15 @ 13:27:56
URL: http://lisasvinterland.blogspot.com
Postat av: Victorias Jul

Jag har varit på disneyland i paris, inte under vintern vilket borde vara helt magiskt

2011-10-15 @ 21:10:50
URL: http://victoriajul.blogg.se/
Postat av: Tess

WOOOOOW!!!! Inte alls avundsjuk, nejdå! Du måste åka dit! Och vill du inte att jag kommer till Paris och följer med (det kliar i benen för att få springa ner till förrådet och hämta resväskan), så måste du ta hundratals bilder och lägga upp! Så mysigt! Och kul att höra av dig igen förresten :)

2011-10-16 @ 13:41:29
URL: http://julhostess.blogg.se/
Postat av: Tess

Sv: Förstår verkligen det! Bilderna ser ju helt magiska ut :) Jo, mycket hinner ju hända på ett år märker jag, haha! Du har flyttat till Paris, och jag har... klippt mig, flera gånger till och med! ;) kram!

2011-10-18 @ 20:44:19
URL: http://julhostess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback