Julbelysning

Som sagt så har jag haft lov i veckan och trots att jag inte hunnit blogga så har jag hunnit med lite annat juligt! Jag var i stockholm över dagen i fredags och jag blev så glad när jag så att de hade satt upp gulbelyning. Över hela Klaragergsgatan hängde stora röda kulor. Dock såg jag dem aldrig upplysta men jag kan tänka mig att det ser väldigt fint ut!





Jag googlade lite och fick fram dessa bilder. Jag hittade även en sida där det stod att de satsar mer på belysningen i år för att locka turister. Det är en mycket bra ide enligt mig! Om du vill veta mer hittar du artikeln med information här.

//Ellen
Ellen

Kommentarer
Postat av: Lisas Vinterland

Jättemysigt! :)

2011-11-07 @ 03:44:49
URL: http://lisasvinterland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback