Älskade Ikea

Jaa äntligen fick jag åka till mitt älskade Ikea! Vi hade turen att vara lediga hela dagen i går och istället för att åka hem och gör  ingeting tog vi tag i livet och begav oss till det stora varuhuset. Jag höll, bokstavligt talat, på att avlida när jag såg allt julpynt, stjärnor, granar och glitter. Det var svårt att inte handla upp hela studiebidraget på en gång men jag lyckades ganska bra! Kunde dock inte hålla mig helt och kom hem med lite julkulor och annar kul!

   

Dagen avslutades perfekt med köttbullar och, såklart, en falska julmust!

//Ellen

Ellen

Kommentarer
Postat av: Lisa (Lisas Vinterland)

Hej, jag har valt att ta bort min julblogg men väljer givetvis att fortsätta följa er sjukt bästa julblogg och era förberedelser! Min blogg tog för mycket av min tid :) Nu kan jag gotta mig här ist :D



Och så himla KUL - IKEA! We love. Jag ska dit och handla julklappar snart, kan inte vänta :D :D

2011-11-09 @ 00:41:44
Postat av: Svar till Lisa!

Nej gud vad tråkigt! Jag har haft så lite tid att kika in på julbloggar på senaste tiden så har ju missat massa grejer som du skrivit om :( Din blogg var ju den absolut bästa julbloggen! Och jag som hade tänkt gå in och kolla på dina filmtips.. Men superkul att du väljer att fortsätta följa oss! KRAMAR

2011-11-09 @ 11:22:30
Postat av: Jojjjjohs.se

Jag har handlat julsaker på IKEA två gånger redan ;P

2011-11-09 @ 14:51:48
URL: http://jojjjjohs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback