Yankee Candles!

Dessa underbara ljus har jag fortfarande inte testat! Har haft ögonen på dom ett tag nu, men aldrig tagit tag i att köpa några.. Trodde först bara man kunde beställa på internet, men sen fick jag reda på genom snälla Lina att de finns i vissa affärer, bland annat på Myrra i Uppsala! Kanske får ta och fråga kusinen min om hon vill gå dit och köpa några till mig;D vill du det Ellensnällen? haha!

I vilket fall, jag blir helt kär i namnen på ljusen, de får ju en verkligen att vilja ha dom ännu mer! "Christmas Eve", "Christmas Cupcake", "Sparkling Cinnamon", "Mistle Toe", "Sparkling Snow" och "Jack Frost" är bara några av de underbara dofterna!

Nu kan jag ju inte bestämma mig om vilket jag vill ha, såklart.. Är det någon av er som testat lite olika, som vet vilket/vilka man ska välja?






//Axelina
Axelina

Kommentarer
Postat av: Lisa

Har inte testat, men nu blir jag ju "VILL HA" besatt här igen :D

2010-10-28 @ 19:07:43
URL: http://lisasjul.blogg.se/
Postat av: Tess

Åh, har tyvärr inte koll på vilken som är vilken. Man har ju sniffat på en del, och de luktar ju alla så himla gott. Så det kan nog inte bli fel ;)

Synd bara att de inte är billigare, då hade man ju velat köpa på sig ett rejält lager :)

Sv: Ja! Det är nog mest du och jag som hejar på det här i julbloggvärlden känns det som, men vi får heja extra hårt! Go Maria, go go Maria! :D

2010-10-28 @ 19:15:53
URL: http://julhostess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback