Utmaningen!

Eftersom att vi är två som skriver här så antar jag att jag också ska göra utmaningen!

Pepparkakor – Lussebullar
Skumtomtar
– Knäck
Ischoklad – Marsipan
Köttbullar - Prinskorvar
Julkorv – Julskinka
Lax – Sill
Revbenspjäll – Janssons frestelse
Paradis – Aladdin
Rullsylta - Pastej
Glögg – Julmust
Rödbetssallad – Dopp i grytan
Ris a la malta – Risgrynsgröt
Äpplemos – Senap (till skinkan)
Hemma - Borta
Utomlands - Sverige
Ge - Få
Mysteriet På Grevieholm - Dieselråttor & Sjömansmöss
Chokladkalender
- Paketkalender
Plastgran - Äkta
Arne Weise - Ernst


Eftersom Axelina redan har utmanat några så kommer inte jag göra det (Dessutom har jag ingen koll på vilka som har gjort utmaningen och vilka som inte har gjort den)

//Ellen
Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback