Julklapps planeringen

Julen är jätte mysig på alla sätt och vis och jag längtar helt sjukt mycket! Jag har redan börjat lyssna på julmusik och skrivit önskelistor. Men så läste jag ett inlägg på Lisasjul. Det fick mig verkligen att tänka och fundera på att man kanske ska hålla sig i från att bli allt för "julig" redan nu. Jag ska verkligen försöka göra det!
Men för att ändå få lite av den när julsämmningen så tänker jag börja planera mina julklapps köp redan nu. Vilka man ska köpa till och vad man ska köpa. Det tycker jag inte är för tidigt för jag börjar köpa julklappar redan i början eller mitten av november för att hinna med! Det ligger också väldigt mycke tankar bakom mina julklappar. Jag vill köpa något speciellt och något som betyder, annars kan är det inte lika kul. Därför börjar jag nu om jag ska hinna med att få fram de perfekta pressenterna till julafton! Dessutom tycker jag att nästan att det är roligare att köpa än att få också. 

//Ellen

Ellen

Kommentarer
Postat av: Stockholmsjul

Jag har också börjat lite med julklapps planeringen. Det här året ska jag försöka vara klar med alla julklappar i slutet av november så att jag bara kan njuta utav julen hela december! :)

2010-10-18 @ 17:08:07
URL: http://stockholmsjul.blogg.se/
Postat av: Christmas Time

Ja det är smart att börja i tid. Själv brukar jag få springa runt en vecka innan jul och stressa ihjäl nästan. :P

2010-10-18 @ 17:56:37
URL: http://christmastime.blogg.se/
Postat av: Lisa

SV: ja visst! Det är lite det som jag känner är viktigt, att inte ha jul redan nu ;) tänk så "vanligt" saker kan kännas i december (inte alla) men om man typ lyssnat på julmusik o avverkat alla filmer, ätit skumtomtarna och druckit glöggen ;D det känner jag ska hamna i julemånaden minsann :) men se fram emot är det bästa nu :D mys!

2010-10-19 @ 17:07:25
URL: http://lisasjul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback