Ikea

Jag har haft helt fullt upp idag! Kom nyss hem från lite träning och innan det var det skola. Men mellan dessa två aktiviteter så hann jag även med ett stopp på stan för att köpa vinterskor. Jag hittade ett par trevliga men det var inte det jag skulle skriva om. Jag tog nämligen en sväg förbi Ikea också. Ojojoj vad glatt överaskad jag blev av deras julavdelning!! Den brukar alltid vara ganska fattig så här i början och ha ganska tråkigt pynt, enligt mig. Men i år var den bätte än någonsin, julgranar och glitter i mängder! Jag ville ha allt men fick bita ihop ordentligt för jag har lovat mig själv att inte börja med julshopping för än 1 november. Jag blev helt förtrollad och mamma fick bokstavligt talat dra mig ut ur butiken...



 



 

Hur mysigt är inte detta??

//Ellen
Ellen

Kommentarer
Postat av: Luva

Underbart!! Julgranskulorna ser väldigt mysiga ut!:D



Du har övertygat mig om att det helt klart måste bli en tur till Ikea innan jul!



Kramar Luva

2010-10-14 @ 16:55:46
URL: http://luvasmagiskajul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback