Hmmm...

Nu behöver jag er hjälp! Hade tänkt köpa en av julkalendrarna på dvd, men vet inte vilken! Har redan Sune och Pelle Svanslös, och har redan bestämt mig för att jag måste köpa Mysteriet på Greveholm (även om jag sett den hundra miljoner gånger..). Men vilken ska jag mer köpa? Har funderat lite på Julens Hjältar eller När karusellerna sover, men minns inte så mycket av dom!

Vad tycker ni? Ska jag köpa någon av dom, eller kanske någon helt annan? Ni får gärna berätta varför också:D

Ett axplock av alla underbara julkalendrar!


Tack för hjälpen!

//Axelina
Axelina

Kommentarer
Postat av: Jonas

När karusellerna sover är ju mysig... Men asså killen som är skådespelaren är ju så grmyt DÅLIG! så nej...

Jag röstar på diselråttor eller en riktigt jul! :)

2010-10-28 @ 15:32:16
Postat av: Lilja

Av den samling du visar på bild tycker du ska köpa en riktig jul. Det var den sista julkalender som var riktigt bra. Annars måste jag rekomendera albert och herberts jul.

2010-10-28 @ 16:51:11
Postat av: Victorias julblogg

Håller med om att en riktig jul var toppen!

2010-10-28 @ 19:42:58
URL: http://victoriajul.blogg.se/
Postat av: Emelie - Jul i tomteverkstan

Jag tycker helt klart att du ska köpa När karusellerna sover, den är ju jättemysig, rolig och spännande! Älskar när Överkontrollanten och Piratdrottningen kommer, hualigen! SPÄNNANDE! Att killen skulle vara en dålig skådespelare vet jag inte vart de får ifrån, han är ju supergullig! Fast jag tycker kanske det för att jag hade en liten crush på honom när jag var åtta år ;)

2010-10-28 @ 22:02:05
URL: http://julitomteverkstan.blogg.se/
Postat av: SaraOtto

Oj va svårt! Min första tanke var "Kaspar i Nudådalen" faktiskt. Såg den för några veckor sedan, första gången sen den gick på tv, och den är så mysig!



Alla du har bild på har jag hemma och har sett alla utom Trolltider (såg några avsnitt med sen hade jag inte tid att se klart) som jag tänkte se närmare jul. Så alla är bra och värda att se!

2010-10-29 @ 11:30:39
URL: http://Jul.SaraOtto.se
Postat av: ela

själv ska jag köpa "när karusellerna sover" mest för att jag bor i Göteborg och barnen e helt saliga i Kiseberg o kaninerna. Minns inte riktigt alla kalendrar men ska in på youtube för att själv kunna bestämma vilka filmer d blir :)

2010-10-31 @ 06:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback