För tidigt?

Jag lyssnar på julmusik konstant nu för tiden, och har gjort det i typ en månad nu. Alla tjatar på mig om att jag ska sluta för att det är för tidigt. Men det tycker inte jag. Är det för tidigt att börja skriva önskelista och lyssna på julmusik i mitten av oktober? Och är det konstigt att jag hela tiden går runt och väntar på snö och tänker på lussebullar?? Det är nog det, men jag kan inte hjälpa det för julen är underbar. Det är helt klart årets bästa högtid!!
Folk säger att man kommer tröttna på allt juligt om man börjar redan nu. Kommer man det? Helt ärligt så tror jag det är omöjlligt, i alla fall för mig! Jag önskar att det var jul året om...

// Ellen
Ellen

Kommentarer
Postat av: Luva

Jag säger bara såhär: Fortsätt lyssna på julmusik, skriv önskelistor och fantisera om julen! Det kan aldrig bli för tidigt och dessutom tar julen alltid slut för tidigt och då ångrar man att man inte har julat ännu mera! Så är det alltid för mig, jag tröttnar aldrig!



SV:Tack så jättemycket! Vad glad jag blir:D Nej tyvärr har jag inte gjort den själv, är inte så bra på det där med bloggdesign som jag egentligen skulle vilja va:P Men jag fick ett tips på en färdig design av Elin på Julaftonsmorgon-Julbloggen som jag tog. Sen har jag bara fixat lite med textsnitt mm för att få lite egen touch:)

Det kan jag verkligen förstå efter de bilderna! Får ta fram kalendern direkt och boka in:D 1 krona! Oj oj då skall vi se boka in Ikea före och efter jul..:P haha

2010-10-14 @ 23:55:35
URL: http://luvasmagiskajul.blogg.se/
Postat av: Lina

Njah, om du vill lyssna på julmusik nu så är det absolut inte för tidigt! :D Det avgör man själv, sedan får de i omgivning leva med det, i hemlighet tror jag att de faktiskt är lite avundsjuka över att de inte kan njuta av julen och längta till den lika intensivt som vi, hihi ;) Superfin blogg föresten!

2010-10-15 @ 07:34:50
URL: http://www.sagojul.blogspot.com
Postat av: Tess

Det tycker jag att du gör precis som du vill! :D

Själv ser jag julen som min främsta hobby, då är det klart att jag vill passa på att lägga så mycket tid på den som möjligt nu när det faktiskt börjar närma sig. Likadant som alla golfare passar på när det är bra väder! ;)

Sv: Ja men vad kul! Ett tips kan vara att kontrollera när det står att du ska få hem dem, enligt hemsidan skulle jag inte få mina förrän i december :S Annars har Jotex dem också, kanske kortare tid där?

2010-10-15 @ 10:43:58
URL: http://julhostess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback