Vakna med The Voice

I morse när jag satt och åt frukost och i vanlig ordning kollade på Vakna med The Voice på 5:an så pratade de om julen och olika jultraditioner. Efter ett tag kom det också fram att de hade tagit fram julgranen på sin redaktion! Det låter jätte mysigt och jag älskar julgranar, men är det inte lite väl tidigt? Själv så köper vi alltid julgran den 23 december. Det har blivit en tradition och det gör att det känns extra mysigt på julafton. Ibland har vi varit så sent ute att vi har riskerat ett inte få någon gran! Men vi fortsätter trots att de finaste granarna oftast är slut. Men jag är ju också väldigt kräsen. Det ska vara en stor fyllig och fin kungsgran, men det är inte ofta som vi lyckas hitta en sådan...
//Ellen
Ellen

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag vill gärna ha granen uppe några dagar i alla fall, så att man hinner njuta av den. :)



Sv: Ja, men det var ungefär som jag hade väntat mig. Att jag skulle hitta en del bra grejer, men att på det jag har högre krav så får jag leta i andra butiker. :)

2010-11-11 @ 21:53:02
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com
Postat av: Malin

Vi brukar också ta in granen den 23, det är tradition. Men vi brukar köpa den och ha den ståendes i garaget eller i trädgården i några dagar innan, bara så att vi säkert får tag i en :)

2010-11-12 @ 17:51:13
URL: http://ninjamalin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback