Jul-Kul!

Jag hann tyvärr inte med att åka till Harrods idag, jag får ta det imorgon istället. Dagen började jag istället på Madame Tussauds. Riktigt roligt var det! Jag tänkte på en sak och det var att de borde ha en jultomte där! En riktigt tjock och fin med ett stort grått skägg som man kan sitta i knät på. Det tycker i alla fall jag hade varit jätte kul.
Det är så extremt mycket julpynt här så att jag inte ens orkar ta bilder på allt! Hus som har ljus och glliter över hela fasaden, julgranar utanför varenda affär och gigantiska stjärnor fastsatta över gågatorna. Det är så mysigt! Men jag har också hittat lite ovanligt julpynt, och det var jag bara tvungen att ta kort på!





Det här är bilderna är från Selfridge & Co's skyltförnster. Inte jätte juligt men jätte fint ändå! Jag älskar de söta små barbiedockorna i granen. Det är kanske inget som jag skulle ha i min egna gran, men jag tycker ändå att det är riktigt gulligt!



Bredvis Madame Tussauds låg kanske en av världens största sovneir butiker. Där hitade jag denna enorma julgran. Efter ett tag såg jag att det inte var valiga kulor i utan London inspirerade kulor. Ja det var i alla fall undra små Big Bens och Tower Briges. Jag blev lite smått kär i en lilla kulan med texten "I <3 London" så den fick hänga med hem!

//Ellen

Ellen

Kommentarer
Postat av: Therese

Det låter som att du har det bra i London! :)

2010-11-26 @ 09:35:39
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com
Postat av: Johanna

Åh det ser ju helt underbart ut! jag vill också vara där!

2010-11-26 @ 16:04:21
URL: http://arildsdottir.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag vill också titta på julskyltningar i London!!!

2010-11-26 @ 19:58:38
URL: http://www.johannasjulblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback