Snö

Jag gjorde som Therése och kollade veckans väder på Yr.no. De visar tydligt att på tisdag kvällen så kommer snön att falla ner över uppland! Hur härligt låter inte det? Jag längtar så mycket till att få vaka upp på morgonen och titta ut över ett vitt vinter-paradis.
Jag som är ett stort fan av Yr.no vet att de i 9 av 10 fall (enligt mig då) brukar ha rätt prognoser. Hoppas, hoppas att det är så i även detta fallet!



Detta är enligt mig den vackraste bilden just nu! Snö <3

//Ellen
Ellen

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, jag gillar också yr.no och tycker att det brukar stämma bättre än smhi. Och oj vad kallt ni har, -10 grader! -3 eller så tror jag att vi har nu.

2010-11-09 @ 00:15:02
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback