Mamsell K

Jag gillar att julhanda i på stora varuhus som Ikea och Rusta, de har jätte mycket fint! Men ännu bättre gillar jag när man hittar de små guldkornen som har den perfekta julkänslan och ett bra utbud av julpynt. I Uppsala finns det en lite affär som heter Mamsell K. Den ligger i en liten gränd bredvid domkyrkan och är hur mysig som helst! Jag har faktiskt aldrig köpt något där själv, men flera gånger har jag stått utanför skyltfönstret längtat efter julen! Men i år ska jag absolut gå dit och köpa lite julpynt eller kanske några julklappar!
Så här sker deras skyltfönster ut just nu! Riktigt juligt och mysigt
//Ellen
Ellen

Kommentarer
Postat av: Lina

Men du, vad roligt att du skriver om Mamsell K! Det råkar nämligen vara min absoluta favoritaffär i hela Uppsala! Kommer alltid därifrån med minst en påse, älskar deras lilla men ändå stora sortiment av allt möjligt. Och jag tänker inte ens börja prata om deras julsaker - HIMMELSKA! Ska lätt dit om ett par veckor, var ju där och handlade redan i onsdags och blev 200kr fattigare ;) Perfekt att hitta fina, personliga julklappar också!

2010-11-06 @ 16:48:15
URL: http://www.sagojul.blogspot.com
Postat av: Therese

Ser väldigt mysigt ut!

2010-11-08 @ 14:03:19
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback