Juleskum och Julmust!

Nu äntligen har jag druckit julmust, och det i mängder!! Dessutom har jag tryckt i mig en stor påse juleskum också:) Man behöver det när man panikpluggar marknadsföring! Men det har gått bra och grupparbetet blev inlämnat precis i rätt tid!

har åkt på världens förkylning  helgen, samtidigt som jag varit och hälsat på kompisar i Jönköping, därför har jag inte varit så aktiv här, haha!

Men juligt har jag haft det ändå! När jag kom hem igen såg jag att de hade hängt upp julbelysningen här i stan, och gissa om jag blev glad!! 

Hoppas ni har haft en riktigt julig helg:)




//Axelina
Axelina

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så gott med juleskum! Har själv proppat i mig 3 påsar under loppet av 2 veckor ;) Och chokladtomtar! Föresten, jag har en ny adress till min blogg! Den gamla blev superseg och började krångla, så var tvungen fixa ny! webblogg.se istället för blogg.se är det enda som förändrats! :)

2010-11-08 @ 21:15:57
URL: http://lisasjul.webblogg.se/
Postat av: Lisa

SV: haha tur det inte var så! Skulle aldrig kunna sluta julblogga :D never ever! Och jaa, alla recept och filmlistan :( allt borta!! Hemskt. Kunde inte ens kopiera ner dom viktiga sakerna. Får feber bara jag tänker på det! Menmen, man får släppa och ta nya tag!! :) Har ni fått nån snö ännu?? Det skulle väl vara snökaos i söder nu! :D

2010-11-08 @ 22:59:25
URL: http://lisasjul.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback