Insnöad!

Har suttit och pluggat hela kvällen, tänkte göra ett litet inlägg innan jag lägger mig:) Här har det verkligen snöat hela dagen, jättemycket! Det har verkligen öst ner snö! På sina ställen är här säkert två decimeter. Folk klagar men jag tycker det är alldeles underbart. Inte ens plogbilen hinner få bort den, så överallt man går är snön sådär fint nedtrampad, och gatorna är helt vita! Dom har dessutom tagit fram den stooooora granen på universitet också, så nu har vi riktig julstämning även där!

 

Har också en mysig känsla av att vara insnöad när jag sitter här i min lilla lägenhet! Här behövs då ingen fusksnö runt fönsterna! Älskar det!

 

 

 

Sov gott mina små snöflingor:)

 

//Axelina

Axelina

Kommentarer
Postat av: Lisas Jul

Men perfekt med snöööö! Är glad att ni också får!! Folk ska alltid klaga ;)



Sv: men tackar! :) trivs riktigt bra i mitt rum faktiskt, men det blir ganska "tomt" om man inte fyller ut det! Känner att jag ska ta in fler julsaker imorgon för att fylla ut rummet mer :) Typ matta och tavlor :) jaaa gud vad jag längtar efter min gran, den kommer ju göra SUSEN! <3 Du ser ut att ha det himla mysigt hos dig med!!

2010-11-25 @ 22:57:56
URL: http://lisasjul.webblogg.se/
Postat av: Lisas Jul

Sv: nejnje, inget farväl :D blir bara lite glesare mellan inläggen, brukar göra minst ett varje dag men det hinns nog inte med ;) Härligt med kompismys i advent! Jag ska njuta, men det är svårt för min familj tycker bara advent känns jobbig nu xD haha, det ska stökas, och det är inte deras största intresse.. nästan så dom känns lite nedstämda :O

2010-11-26 @ 12:56:33
URL: http://lisasjul.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback