Hej då Sverige!

Jaa nu sätter jag mig äntligen på flygplanet och beger mig till den stora staden London! Jag hoppas på mycket bra julklapps shopping och att bara ha det allmänt trevligt. Jag hoppas och tror att London är en underbar julstad.
Självklart ska jag försöka uppdatera bloggen så mycket som möjligt under tiden. 

Idag är det faktiskt också bara en månad kvar till julafton!! Jippi!


94314801, Tristan Savatier /Flickr


Jag googlade London+Christmas och fick fram dess underbara bilder! Jag tror att detta kommer bli en riktigt bra jul-resa.

//Ellen
Ellen

Kommentarer
Postat av: Lisas Jul

Du får det nog galet trevligt! Ha en bra resa :) och njut av all jul du kommer möta där :D

2010-11-23 @ 22:51:41
URL: http://lisasjul.webblogg.se/
Postat av: Therese

Det kommer garanterat att det bli en mysig julresa! Jag hoppas på foton från Harrods sedan. :)

2010-11-24 @ 07:13:33
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback