Det luktar jul!

Så skönt med fredag!! Sitter här och njuter av att inte göra någonting.. Veckan har varit jättestressig, så försöker på bästa sätt slappa av. Har tänt mina nya Yankee Candles, och måste säga att de verkligen fungerar! Det luktar verkligen jul! Svårt att förklara vad det luktar, men juligt är det i alla fall:) Tidigare ikväll tände jag "Christmas Eve". Det luktade ganska sött, jämfört med det som brinner nu; "Home Sweet Home". Det luktar mer kryddigt, lite som pepparkakor!


Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva ikväll... Har haft riktigt juligt här idag i alla fall, och nu luktar här jul i hela lägenheten, tack vare min underbara ljus! Förhoppningsvis kommer här lukta ännu mer jul (och ej på konstgjord väg) på söndag, då några kompisar ska komma hit och fira advent med mig! Vi ska dricka glögg, äta lussebullar och baka pepparkakor!



//Axelina
Axelina

Kommentarer
Postat av: Therese

Härligt med juldoft! :)



Sv: Tack, jag är väldigt nöjd med de namnen. :)

2010-11-27 @ 09:06:26
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com
Postat av: Lisas Jul

så gott det ska lukta! :) Alltid kul med juldoft!



Sv: haha tack :D kul du tycker det. Det är tokmysigt att gå ner och mötas av ett sånt juligt kök! Nu blir vardagsrummet pyntat också! Såååå fint så. Längtar något enormt till utegranen tänds, det tror jag blir imorn :) FÖRSTA ADVENT DÅ JU! :D

2010-11-27 @ 11:44:26
URL: http://lisasjul.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback