Rånäs Slott

Jag har haft fult upp hela helgen! Varit bortrest och inte kunnat blogga, därav väldigt dålig uppdatering från min sida..
Men det ska det bli ändring på! Jag hade en väldigt julig helg i alla fall som avslutades med julbord på Rånäs Slott i söndags. Det var verkligen jätte mysigt och jag har nog aldrig varit så mätt som igår kväll. Det fanns kanske 10 sorters sill och 4 olika sorter köttbullar. Dessutom så hade de världens största bord med julgodis! Runt om allt i hopa var det fint julpyntat. Jag var i himlen och stämmningen var på topp. Helt underbart!

Självklart så glömde jag ju kameran hemma... Men lyckades ta 4 bilder där man nästan ser var bilderna förställer. Hoppas i alla falla ni kan få en liten uppfattning om hur  dint och juligt det var!


De hade en uppstoppad ren i entrén. Mycket häftigt!



Ska ni på något julbord i år?


//Ellen

Allmänt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback