Stockholm

Ojojoj det är mindre än två veckor kvar till julafton nu! Tiden går så snabbt när man har roligt. Idag har jag varit i stockholm och gått på lite julmaknader, kollat in NK:s skyltförnster och bara haft det allmänt mysigt. Jag älskar verklige stockholm vid jul. Det är så mysigt med alla små marknader och all julskyltning! DE hade till och emd ställt på en liten julmarknad inne på centralen!
Om ni bor i stockholm måste jag tipsa om ett luciatåg på NK imorgon kl 12.30!



Min kanmera är fortfarande borta, så alla bilderna är tagna ifån Nk och google.

Jag har också hunnit med att gå på min lillasysters luciatåg! riktigt mysigt och juligt var det. Fast hon är inte så gammal så de fick inte ha levande ljus. Men det var riktigt fint ändå!

//Ellen
Ellen

Kommentarer
Postat av: Therese

Mysigt med Luciatåg med lillasystern! :)

2010-12-13 @ 10:19:11
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com
Postat av: Therese

Sv: Tack! Det är så mysigt med fotoutflykt i snön. :)

Visst är det mysigt med Luciatåg med levande ljus, men lillasysters tåg är inte fy skam heller. :)

Haha oj, nej då var det inte så nyttigt ändå. Men du har helt rätt, det är ju jul! :)

2010-12-13 @ 11:30:02
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback