Tips!

Som jag har sagt mååånga gånger tidigare så var jag i Londom förra veckan. Men jag kom på nu att jag har inte hunnit göra något ordentligt inlägg om det!
London är en undar julstan och verkligen ett resemål som är värt att lägga lite tid och pengar på att åka till. Där finns allt! Underbar julskyltning, bra julklappar och bara en allamän härlig stämning. Det ända som saknas är snön, men det kan vara rätt skönt att slippa när man går och bär på en massa kassar. Helgen som vi var där (innan 1:a advent) har de mycket rea i alla affärer så då är det bra att passa på att köpa julklapparna!

Primark är en superbillig affär med massor av fina kläder. Där kan man fynda julklänningen eller köpa fina och billiga julklappar. De har också en avdelning med massor av fint julpynt!

Starbucks pepparkaks latte får man abolut inte missa. Fast jag inte dricker kaffe var jag tvungen att prova dessa. Jag blev positivt överaskad för båda var väldigt goda!

Sen har vi ju också den omtalde julpizzan som jag tyvärr inte han prova. Men näste gång...

Harrods kan ha den finaste julpyntningen i hela London. Dit måste man verkligen åka och bara gå runt och njuta av de fina exkusiva miljöerna och självklart också gå och kolla på alla fina kläder och skor. Deras julskyltning hade i år Peter Pan tema. Den var inte jätte "julig" men ändå riktigt fin!




De tre bästa bilderna jag fick från Harrods, Det var så vansinnigt svårt att ta bra bilder för att gatan spegalde sig i glaset. Jag har inte heller några bilder från hur det såg ut där inne eftersom kamera batteriet tog slut. Bra timing!



Så här fint var det utanför Selfridges!



Även Disneys skyltning är svårslagen!

Jag är ju absolut ingen London expert. Detta var första gången jag var där men absolut inte sista! Så jag vill bara tipsa er om att åka till denna underbara stad, den är bara för mysig!

//Ellen

Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback