Snart redo för hemfärd!

Mår ju dåligt över hur många inlägg Ellen gör när jag knappt gör några alls! Men kan tyvärr inte göra något åt det, tiden finns inte! Skolan tar all min tid, och hur tråkigt det än är så måste man ju faktiskt prioritera den högre än bloggen:( Men, mina vänner, imorgon har jag en dugga på morgonen, efter det ett litet avsked tillsammans med mina söta vänner, och sen ÅKER JAG HEM!!

Jag kan verkligen inte själv förstå att tiden flyger iväg som den gör, det var ju nyss oktober! satt och diskuterade lite med en kompis idag, och vi pratade om att det känns som att julen redan är över! Vet inte varför det känns så, men i oktober hade jag sjuk jullängtan, och då kändes det som jul för mig. Men nu, när det verkligen är jul, känns det inte som det?! Hur konstigt låter inte det? Men jag tror att det beror på att man inte har haft tid att känna efter nu på slutet, för det är så mycket som ska fixas, både i skolan och med julklappar och allt vad det är! Tror inte ni det kan vara så?

Dock är jag övertygad att så snart som jag skrivit klart duggan, och lämnar universitetsområdet, kommer julkänslorna att svämma över!! Det ska bli underbart att komma hem och träffa familjen igen, har saknat dom så! Hoppas bara att tågen går som de ska.. Kan även lova er att jag kommer bli mycket duktigare på att uppdatera när jag kommer hem:) Julbak, pepparkakshus, och den årliga 2meters snögubben står på att-göra-listan!

Såhär ser det ut hos pappa under jul:) Inte överdrivet mycket julpynt, hade inte varit fel med lite till enligt mig;D


//Axelina
Axelina

Kommentarer
Postat av: Malin

Men ändock ett väldigt vackert ljust öppet rum :D

2010-12-16 @ 22:48:30
URL: http://ninjamalin.se/
Postat av: Jessica

Ellen: TACK!!!!

Kul att du (i alla fall lite halvt) konverterat till rosajulgranssekten!!! ;)

2010-12-17 @ 06:50:45
URL: http://lalolandet.blogspot.com/
Postat av: Therese

Ser fint ut! Gillar ljusa hem. :)



Sv: Vad är en dugga? Haha har aldrig hört det förut, men jag har bara gått gymnasiet. :) Förstår att du längtar hem! Tror absolut att julkänslorna kommer när du är påväg hem och kan slappna av och bara njuta av julen.

2010-12-17 @ 08:56:29
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com
Postat av: P

fint var det men visst sticker det lite i ögonen på en jultoka som jag som vill dränka allt i pynt ;)

2010-12-18 @ 21:45:27
URL: http://ihpm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback