Pepparkakshus

Efter mitt förra minst sagt misslyckande med pepparkakshus så bestämde jag och mamma att vi skulle köpa ett färdigt hus och sätta ihop. Och det var mycket mycket enklare än att göra det själv från grunden! Lite tråkigare dock men bättre det än inget alls. Jag lyckades ändå ha sönder en bit så duktig som jag är... Men det löste sig tillslut med lite smält socker som lim!



(Inzoom tillägnad Jonas!)

Vi dekorerade huset precis som påkartogen också. Väldigt okreativt. Men det var ju så snyggt! Så nu står mitt efterlängtade pepparkakshus här hemma. Jag är så nöjd!

//Ellen
Ellen

Kommentarer
Postat av: Tomtenissans Julblogg

Sv: Jag tror att det är en bra julklapp, köpte den till mina föräldrar. Vipsen köpte jag på Bluebox.se



God Jul

2010-12-23 @ 12:09:13
URL: http://tomtenissansjul.blogg.se/
Postat av: Therese

Härligt! :)

2010-12-23 @ 17:54:57
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback