Listan

Nu gör även jag som de flesta andra julbloggare redan gjort vid det här laget. Jag tänkte utverdera julafton i listan som jag hittade på många olika bloggar!

Bästa presenten du fick:
Min biljett till Peace & Love i sommar! Jag har veta åka dit i flera år nu, och äntligen fick jag för mamma och pappa! Plus att nu slipper jag betala det själv.

Bästa presenten du gav:
Det måste vara Soda Streem maskinen till mamma. Hon älskar kolsyrat vatten mer än någonting annat och blev väldigt överaskad och glad när hon öppnade paketet!

Roligaste presenten du gav:
Till min komps Jonas. Han fick en inramad bild på Marc Jacobs. Vilket är hans och min favorit designer.

Roligaste presenten du fick:
Ett stor ostlåda med en massa skaker i! Bland annar tekoppen och silen som jag visade upp förut! Det var så oväntat och en erfekt julklapp!

Godast på julbordet var:
Julskinkan!! Helt klart. Den blev så bra i år och jag älskar att ta en skiva på vörtbrödet på morgonen. Köttbullarna blev också väldigt goda!

Äckligast på julbordet var:
Sill! Usch det gillar jag inte...

Det bästa jag såg på tv på julafton var:
Kalle Anka i alla sin ära men jag tyckern nog ändå bäst om Svensson Svensson. Sedan såg jag också tomten är far till alla barnen för första gången! Den var väldigt rolig!

Det roligast vi gjorde på julafton var:
Hmm.. Jag kan inte riktigt säga en sak. Hela dagen var jätte kul!

Julaftons största miss i år var:
Att jag fick min lillasyster att böja gråta precis innan julklapps utdelningen.... Smidigt Ellen!

Till nästa julafton ska jag:
Köpa julgran tidigare! Så att vi slipper åka runt i hela stan på och jaga en gran dagen innan självaste julafton!

Det bästa den här julaftonen var:
Allt! Julklapparna och maten!

I år glömde jag att:
Bädda sängen. Hahaha!

//Ellen
Ellen

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha nämen oj, vad sa du till din syster egentligen?

2010-12-29 @ 10:15:32
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com
Postat av: Lisas Jul

Sodastream fick jag i julklapp :D GOTT NYTT ÅR TILL ER :)

2010-12-30 @ 16:04:29
URL: http://lisasjul.webblogg.se/
Postat av: Jonas

Sååå sööt Ellen! :D

2010-12-31 @ 03:35:08
URL: http://springboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback