Julkalender 2011

Jag gillade faktiskt årets julkaländer riktigt mycket när jag hade sett några avsnitt! Jag tyckte den var rolig och underhållande. Den saknade däremot spänning och julklänsla.. Jg tycker att de var en 4 på en skala 1-5!
Fast julen är långt ifrån slut så är det redan klart vad det blir för julkalender 2011! Den kommer heta Tjuvarnas Jul och handlar om ligan klappnapparna som försöker stjäla pengar från ett varuhus. Den utspelar sig på sekelskiftet 1900-tal och är en julsaga i Charles Dickens-anda.



Detta låter ju väldigt lovande tycker ni inte det? Jag hoppas och tror att det kommer bli en väldigt bra julkalender! Läs hela artickeln om den HÄR

//Ellen
Ellen

Kommentarer
Postat av: Anonym

woohoo! Låter som nått bra :) huvvesaken dom har bra skådisar! Och inte bara tar några oerfarna.. då blir det mindre trovärdigt och mer teater-känsla.. men kanske blir den bra :D

2010-12-28 @ 23:48:31
Postat av: Therese

Det är mysigt att den ska utspela sig vid förra sekelskiftet, tycker jag. Det bådar gott bara det. :)

2010-12-29 @ 10:19:31
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com
Postat av: Underbara Juletid

Jo, visst låter det som det kan bli en bra kalander!

2010-12-29 @ 19:05:32
URL: http://julen.gladers.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback