Fynd!

Idag har jag varit på stan och shoppat på mellandagsrean! Det kan nog vara en av det bästa sakerna med julen tycker jag som är helt shopping galen. Jag har köpt kläder och kollat på massa fina skor!
Men sen kom jag på en sak, som ni andra säkert kommit på för länge länge sedan. Nu efter julafton så rear de ju ut allt julpynt som de inte fått sålt. Så nu ska man passa på att köpa nya kulor till granan, adventsstjärnor till fönstren och andra saker som man kan tänkas behöva ha till nästa jul!

Jag köpte dessa finfina muffinsformar på en liten inrednings butik i Uppsala. 13 kr gick de på! Men jag tror verkligen inte att jag kan vänta med att använda dem till nästa år. När jag ändå tänkte göra pepparkaksmuffins så kan jag ju göra dem ännu lite juligare i dessa tomte formar!




//Ellen

Ellen

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, det är väldigt smart att köpa nya julsaker inför nästa år. :) Jag försökte komma på om det var något jag behövde inför nästa år, men kom inte på något dock. Och jag praktiserar "många bäckar små..." och försöker att inte köpa sådant jag verkligen inte behöver, så att vi kan köpa hus någongång. :)



Sv: Det låter som att du kommer få en riktigt bra nyårsafton! :) Och ja, pepparkaka och lingon blir otroligt saftigt.

2010-12-28 @ 09:18:51
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com
Postat av: Christmas Time

Sv: Det är laxpaté med forellromsås. Det är allas favorit i min familj! :)

2010-12-28 @ 11:59:03
URL: http://christmastime.blogg.se/
Postat av: Tomtenissans Julblogg

Det är trevligare att fira nyår med några vänner eller familj än en stor fest tycker jag men det kanske är för jag börjar närma mig 30 ;) Men tacos är ju alltid en hit, men kläderna kan ju vara knepigt men du hittar säkert något snyggt på rean. jag vet inte rikitgt heller vad jag ska ha på mig, men det löser sig nog. :)

2010-12-28 @ 19:53:47
URL: http://tomtenissansjul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback