Nuså!

Oj, jag kan knappt förstå att det är dags att skriva här igen, var har detta året tagit vägen? Jag har haft lite småkoll och märkt att jag är ganska sent ute med att börja blogga i år, är ni ute i extra god tid eller är det bara jag som inte fattat att det är dags än?! Till mitt försvar måste jag nog ändå säga att jag inte känt så mycket än, sommaren har varit lång och mycket har hänt de sista veckorna, så jag har inte riktigt hamnat i mitt "höstmysmood" än... förrän idag!
 
Det har ju blivit kallt! Jag behövde ju till och med ha höstjackan på idag! Jag tror verkligen det är kylan jag saknat! Så nu sitter jag här under en filt med tända ljus och känner den där speciella höstkänslan är på väg att göra entré, vilket gör att jag blir sugen på att börja skriva här igen :)
 
Jag kan för mitt liv inte förstå vart året försvunnit, allt har gått så fort! Nu är det i alla fall höst igen och vi har en underbar tid framför oss. Jag måste säga att jag har höga förväntingar på dessa månader. Jag har ju (som jag sade i deccember) flyttat till världens mysigaste lilla by vid namn Jakriborg. Byn är känd för sin julmarknad, så jag antar att jag flyttat till rätt ställe, haha! Dessutom har jag två hela rum att julpynta i vinter, vilket innebär dubbel glädje! Två rum innebär också att jag för första gången i mitt liv kommer att kunna ha en egen julgran!!
 
Hur har ni haft det i år? Har ni några speciella förväntingar eller förhoppningar inför denna höst/vinter/jul?
 
Jag vet att jag varje år säger att jag ska bli bättre på att skriva oftare, men denna gången vågar jag inte lova något! Jag känner mig själv för bra för det haha, ibland finns bara inte motivationen där.. Men jag ska göra mitt allra bästa!
 
Ha en fin kväll!
 
Kram Axelina
 
 
Axelina

Kommentarer
Postat av: Helenes underbara jul

Välkommen till byn!

Jag bor också i Hjärup :-) Fast andra sidan byn. % Julmarknaden är alltid en höjpunkt varje år.

2014-09-23 @ 07:17:50
URL: http://helenesjul.blogspot.se
Postat av: Johanna (Johannas julblogg)

Jag har aldrig tidigare bloggat så här mycket så här tidigt, men det bara blev så. Har inga julkänslor än, men har blogglust!

2014-09-23 @ 20:33:51
URL: http://johannasjulblogg.blogspot.som
Postat av: Lisas Vinterland

Vad bra att ni också fått lite frostigt! Ja, här uppe är det burrkallt nu! Men havet värmer fortfarande lite, så det blir mest fläckar av frost ännu! Hoppas på meeer + snö vore inte illa strax :) Det är countdownen först o främst, snön!

2014-09-23 @ 23:17:19
URL: http://lisasvinterland.blo.gg
Postat av: Lisas Vinterland

Tack för din snälla kommentar! Det är verkligen obeskrivligt tufft att vänta på svar men det värmer med all omtanke <3

Förresten, har försökt kommentera under dina senaste inlägg, men det finns ingen ruta att kommentera i, kommer upp reklam som kommentarsruta istället! Detta inlägg är det enda som går att kommentera!

2014-10-09 @ 00:45:43
URL: http://lisasvinterland.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback