Flyger och far!

Det har blivit ett himla flygande och farande för min del sista tiden. Det har äntligen börjar röra sig lite i jobbsökandet, vilket innebär att jag flänger mellan Linköping och Skåne stup i kvarten, därav blir julbloggandet inte lika intensivt! Önskar att tomten velat låna ut sin flygande släde till mig, då hade allt gått lite smidigare! :D
 
Men jag klagar inte, är så glad att det händer saker! Nu är jag nere hos pappa i Skåne igen. Har tre småsyskon här och vi har såklart börjat prata om julen redan nu, så mysigt! Minsta lillasyster blir helt lyrisk när jag nämner tomten, och de två äldre längtar som galningar!
 
Ikväll är planen att införskaffa lite julmust och Allers Julmagasin, och bara njuta!
 
 
 
Hoppas att allt är bra med er!
 
Kram Axelina
Axelina

Kommentarer
Postat av: Lisas Vinterland (nu på blo.gg)

Kul att ha några att dela jullängtan med!! Haha, ingen av mina vänner är julfantaster. Dom skrattar mest när jag pratar om julen och så vill dom ha sin sommar tillbaka! Samma i min familj, ingen vill prata jul ;) Tur att dom tycker om julen när den väl är kommen, annars hade det blivit jultorka omkring mig! Hoppas du finner något jobb :)

Svar: Haha, min pappa är så trött på mitt tjat, han blir nästan arg och säger att "jag ställer krav om hur vi ska ha det i jul", men han fattar ju ingenting när det kommer till sånt där, haha! Tack, det hoppas verkligen jag med!
Axelina & Ellen

2013-10-16 @ 12:52:48
URL: http://lisasvinterland.blo.gg
Postat av: Annas Strålande Jul

Jag skaffade Allers Julmagasin igår och den är supermysig verkligen. Hoppas att det reder upp sig med jobb för dig!

Svar: Åh den måste jag ha, verkar jättebra! Tack så mycket, det gör säkert det förr eller senare!
Axelina & Ellen

2013-10-16 @ 15:49:17
URL: http://julstralandejul.blogspot.com
Postat av: Victorias Jul

Lycka till med ditt jobbsökande

Svar: Tack snälla!
Axelina & Ellen

2013-10-16 @ 15:58:58
URL: http://victoriajul.blogg.se
Postat av: Maries strålande jul

Även om det är mysigt i julbloggsvärlden går ju riktiga livet före men tomtens släde och renar hade inte varit så dumt att låna ;)

Svar: Ja det är ju tyvärr så! Haha nej jag menar det, han behöver ju inte den riktigt än! ;)
Axelina & Ellen

2013-10-17 @ 08:35:54
URL: http://julen.gladers.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback