Förra julen

Sitter och tittar på bilder från förra julen, känns så konstigt, för samtidigt som det känns som igår, så känns det som att det var flera år sen! Jag hade saknat familjen och Sverige så sanslöst mycket efter att ha varit i Paris ett halvår, och det var helt fantastiskt att komma hem igen! Minns att jag tyckte vädret var helt oacceptabelt, inte ens frost! Men lika glad var jag att vara hemma för det! Firade jul hos pappa förra året; tycker alltid att de har en tendens att julpynta liiiite för lite, det kan bli bättre! Såhär såg i alla fall vardagsrummet ut innan jag varit farten:
 
För liten gran, den kunde varit dubbelt så stor om ni frågar mig! Men är man inte hemma under julförberedelserna har man inget att säga till om, haha!
 
Jag och mina syskon uppradade framför granen för det obligatoriska julsyskonfotot! Tror säkert att hälften av högen dödat mig om de visste att jag la upp bilden, dock tror jag inte de kikar in här så ofta!
 
Trött tjej som vägrar lägga sig Lillejulaftonskväll!
 
Alltid kul att kolla igenom gamla bilder, blir mer sen! Kram Axelina
Axelina

Kommentarer
Postat av: Julbloggen - Christmas Dreams

Så härligt inlägg, kul med personliga bilder! :))

Sv: jag har både skrivit till företag med en skärmdump på mitt besökarantal (besökare = reklam = samarbete) och så har vissa företag hört av sig till mig :) Nu har jag ingen besöksräknare på bloggen, men det är ett hett tips om man vill bli kontaktad själv :)

2012-10-18 @ 22:40:30
URL: http://christmasdreams.webblogg.se
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Åhh så mysigt!

2012-10-19 @ 06:00:47
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Postat av: Jessica

sv: Om du ser någon med en sådan mössa på stan MÅSTE du komma fram och göra någon sådan där nördig "julhälsning" typ som alla star trekk-fans har det där med fingrarna HAHAHAHA - det hade varit så roligt. Dock är det +13 ute idag, så den där mössan får nog vänta lite till!
Vi kanske skulle ses för en julfika i december? eller en julfönstershoppingtur och recensera vilken affär i stan som har bäst och mysigast julskyltning?

2012-10-19 @ 07:50:34
URL: http://julilaloland.blogspot.com
Postat av: Jessica

sv nr 2: HAHAHA, nu började jag tänka att någon smyger upp bakom mig i kön på typ pressbyrån och börjar sjunga en julsång och jag har helt glömt vår "deal" och vänder mig om med skräck i blicken!!! HAHAHAHA, åh va roligt. Nu måste jag ju ha min mössa JÄMT!
Men en fika tycker jag nog vi kan få till - Babettes vid jul är ju fint och mysigt!

2012-10-19 @ 12:38:44
URL: http://julilaloland.blogspot.com
Postat av: Vonskareng

Alltid kul att kolla igenom gamla bilder! Åh vad jag längtar efter snö och kyla!/ thischristmas.blogg.se

2012-10-20 @ 07:56:14
URL: http://vonskareng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback