Duktig flicka!

Idag är en bra dag! Vi sågs tidigare med gruppen i skolan för att göra klart vår inlämningsuppgift, vilket var mycket enklare än vad vi trodde. Efter det gick jag och min kompis och tränade och pratade om allt mellan himmel och jord, himla mysigt. Sedan tog jag mig en mysig promenad hemåt i snön! Nu sitter jag här, lite småkall om öronen och känner att det hade suttit himla fint med en kopp varm choklad. Så jag ska nog göra mig en sådan och sätta mig och lösa lite korsord (tantvarning, jag vet, men det är så oerhört avslappnanade!)
 
Vad gör ni en dag som denna?


Kramar Axelina
Axelina

Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Vilken härlig dag du har haft :) Jag har slagit in kolor i smörpapper, gjort saffransskorpor och provat att göra en till sats med mintkyssar!

2012-11-29 @ 17:10:10
URL: http://emelieschristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback