Antagligen årets julskiva!

Åh, vad glad jag är just nu! Har tyckt att det varit dött på julmusikfronten hittills, men nu äntligen hittade jag något jag föll pladask för! Cee-Lo Green har precis släppt en julskiva, som verkar ha allt! Han är inte alls den jag föreställt mig skulle göra en bra julskiva, han känns liksom inte så julig, men när jag fick höra detta ändrade jag mig direkt! Ni får heller inte bli avskräckta av albumets utseende, det ser ju ganska extremt ut, och inte så stämningsfullt haha.. Men ge det en chans! Hans souliga röst passar utmärkt till julmusik och jag fick verkligen gåshud av det lilla jag hörde! Ett stort plus i kanten är ju att Christina Aguilera är med på ett hörn också, haha!
 
Tyvärr kunde jag inte hitta albumet på Spotify än, men här kan ni lyssna lite grann i alla fall! Där finns även en liten recension där det bland annat står: "There aren't many full-effort, front-to-back brilliant Christmas albums, but CeeLo's Magic Moment is one of them." 
 
Det här tror jag på!
 
 
 
Kram Axelina
Axelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback