Tv4

I går kväll hade de ett litet mysigt och inslag på tv4 nyheterna. De meddelande om att det nu bara är 70 (fast i går var det 71) dagar kvar till julafton (!). Så nu är det hög tid att börja med julklapps inköp och skriva önskevistor. I detta inslag pratade de också om att Ikea (åtminstonde i Gävle) har börjat sälja julsaker. Jag älskar verkligen Ikea och speciellt vid jul så jag ska försöka ta mig dit någon gång nästa vecka och se om jag kan få med mig något juligt hem!

 

Har kan ni se nyhetssändningen. Det är dock inte förns än 11 minuter och 40 sekunder in i klippet som de börjar prata om julen....

//Ellen
Ellen

Kommentarer
Postat av: Tess

Tänk att det inte är längre tid kvar! Härligt!

Själv var jag på Ikea i Helsingborg i fredags, men dit hade det inte hunnit komma några julsaker än. Synd. Men julklappsinspiration fanns där gott om! :)

2011-10-16 @ 13:46:55
URL: http://julhostess.blogg.se/
Postat av: Lisas Vinterland

Sv: du får be någon i sverige köpa och skicka till dig vettja!! =) klart du måste få smaka julens smaker ju, dumle pepparkaka blir spännande! :)



Vad kul du fick nytta av tipsen! Åh, vad mys det låter! En liten pumpaodling.. man måste ha en pumpa på halloween! Ska se om jag får tag i mer inspiration, för det närmar sig ju nu! =)

2011-10-17 @ 00:38:03
URL: http://lisasvinterland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback