Hejdå Lisa!

Läste nyss en inte så rolig sak.. Vår absoluta favoritjulbloggare, Lisa, ska sluta blogga! Vill passa på att tacka henne för en underbar blogg; vi har följt den slaviskt flera gånger om dagen! Trodde inte man skulle reagera så starkt av detta, men vi tycker det är jättetråkigt.. Förstår verkligen ABSOLUT vad hon menar och varför hon slutar, och bloggen ska ju verkligen inte komma i vägen för julen.  

Vet inte om det känns cheesy att ta upp det i ett enskilt inlägg, men kände nästan att vi var tvunga till det. Under dessa månader har vi liksom "lärt känna" henne, även om vi aldrig träffat henne. En konstig känsla! Vi har alltid fått de längsta och mysigaste kommentarerna av henne, och hennes blogginlägg har varit underbara:) 

Vart ska jag (Axelina) nu ta vägen när jag besöker Norrland? haha;D

Tack så jättejättemycket för de här månaderna, och för din fina blogg! Och hoppas du får en helt underbar jul och hinner njuta fullt ut:) GOD JUL LISA!





Kram Axelina & Ellen

Allmänt

Kommentarer
Postat av: Lisas Jul

Men SÅ SNÄLLA ni är!!! Blev ju rent ut sagt tårögd av detta fina inlägg & kommentaren i min blogg!! Jag tackar miljarder gånger om för att ni uppskattat min blogg så som jag uppskattar eran! :-D Jag skulle känna att det vore en jultragedi om ni tog bort er blogg, så jag kan förstå era tankar ;/ Men jag försvinner ej kan jag lova, jag kommer bosätta mig på er blogg ofta och lämna avtryck lika mycket som förut, det kan ni lita på!! :-D inget farväl inte :-D We will keep in touch ofta!! Känner som er, man har ju lärt känna varandra trots att man inte vet vilka som döljer sig bakom bloggen! Men text kan verkligen förmedla vem man är så himla bra!! :) Keep up the good work, & åter igen, så söta ni är som skriver ett helt inlägg om detta, det är äkta godhet det <3! KRAM! - vi hörs!

2010-12-01 @ 00:29:45
URL: http://lisasjul.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback