Dagen efter

Dagen efter julafton är inte alltid lika kul... Det känns lite jobbigt att det snart är över nu, tycker ni inte det? Men julen fortsätter faktiskt ett bra tag till. Ända fram till påsk om jag ska gå efter en viss sång haha!
Jag gillar ändå juldagen för det är inga måsten, man kan bara ta det lungt. Slappa i soffan, "leka" med sina saker och bara njuta på riktigt nu. Det är precis vad jag gör! Jag sitter och kollar på Sex And The City och dricker nytt gott te ur min stora mysiga tekopp.




Ibland kan de bästa julklapparna vara som är helt oväntade! Jag fick denna kopp och tesil + te, en film och hudkräm av min kompis Jonas. Super gulligt och det var verkligen en av de bästa julklapparna jag kunde få! Den är rosa, tjejig och jättesöt! Passar perfekt nu på juldagen då jag inte orkar göra något annat än att bara ta det lugnt!

//Ellen
Ellen

Kommentarer
Postat av: Jonas

Så gullig Ellen! :D

2010-12-25 @ 17:18:57
URL: http://springboy.blogg.se/
Postat av: Therese

Jo, det är tråkigt att det snart är över! Nu får man sätta upp nya mål och saker att se fram emot. :)

Jättefin tekopp!

2010-12-25 @ 17:46:34
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com
Postat av: Therese

Sv: Ja, det var väldigt mysigt! :) Och jag tycker nog inte att det är tidigt ändå. Jag ska själv sätta mig och skriva ned vad jag kan göra annorlunda till nästa jul, samt skriva ned mål inför 2011. :)

2010-12-25 @ 21:29:00
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback