Det börjar närma sig!

Äntligen!
Efter flera stressiga jobbveckor har jag tid att ta det lite lugnt och börja njuta av hösen. Känns som att det var igår som det var sommar och man kunde gå runt i shorts och linne. Men jag är glad att de kallare vädret börjar komma. Det betyder att vi närmar oss vintern och julen!!
 
Jag har väldigt höga förväntningar inför julen i år. För första gången på ett bra tag ska jag spendera hela december hemma i Uppsala utan massa pendlande till och från praktikplatser och jobb. Det betyder mer tid för julfixande, planerade och julklappshandlande. Och framförallt mer tid att njuta av denna underbar högtid.
 
Har ni börjat planera än? Vad ska ni göra annorlunda från förra året?
 
// ellen
Allmänt, Ellen

Kommentarer
Postat av: AL /Scandinavian Christmas

Så festligt, jag skrev ett inlägg på precis samma tema idag. Bland annat ska jag köpa mer grönsaker....

Postat av: Liza

Så himla härligt att ha mycket tid för julmyset i år! Finns inget värre än att stressa sig igenom julen! Ska bli kul att läsa vad du ska hitta på!

2013-10-04 @ 14:58:35
URL: http://www.christmasmagic.blogg.se
Postat av: Maries strålande jul

Jag längtar jättemycket efter julen nu. Vi var själva förra julen eftersom familjen hade kräksjuka så det är ganska mycket jag vill ha annorlunda i år!

2013-10-05 @ 18:54:09
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Johanna (Johannas julblogg)

Jag har inte planerat så mycket än, men det blir nog ungefär som förra året. Är rätt traditionsbunden!

2013-10-05 @ 20:11:24
URL: http://johannasjulblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback