Lägenhet!

Nu börjar allt falla på plats, igår skrev jag på kontrakt till en lägenhet! En månad kvar här hos pappa, sen flyttar jag! Lägenheten är superfin och ligger i Jakriborg, den där lilla medeltidsbyn mellan Lund och Malmö. De brukar ha supermysiga julmarknader där, tyvärr kommer jag ju inte att bo där till jul, men kan tänka mig att det är en himla mysig vinterby :)


Suddigt foto från Jakriborg, efter att jag skrivit kontrakt!


Annars händer inte så mycket om dagarna.. Jobbar, kommer hem och sover, haha! Julstämningen här hemma lyser med sin frånvaro, har vissa famlijemedlemmar som är riktiga Grinchar tyvärr. Men jag försöker njuta så gott det går! På fredag ska jag på julfest på slagthuset med jobbet :D

Känner lite grand att jag vill att tiden ska stå still så att jag hinner "njuta ikapp"! Jag är inte i det julmysmoodet jag bör vara nu.. Men det ordnar väl upp sig! Hoppas att allt är bra med er! Min dator vill inte riktigt som jag vill, därför har det varit svårt att läsa ikapp alla bloggar. Ska försöka fixa så att jag kan läsa dem, känns som att det kan ge en rejäl julstämningsboost!

Kram Axelina
Allmänt

Kommentarer
Postat av: Maries strålande jul

Hejsan, jag har försökt att svara på ditt mail men jag är inte hemma och av någon anledning kan jag bara ta emot och inte skicka mail härifrån... det är helt ok att du postar korten imorgon. Mailet till dig kommer nog fram när jag har annat nätverk, så du inte tror att jag är helt vimsig.

2013-12-04 @ 22:49:30
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Johanna (Johannas julblogg)

Grattis till lägenheten! Jag håller på att försöka läsa ikapp, efter ett par dagar då jag inte hunnit läsa allt. Jag har mycket att läsa...

2013-12-05 @ 18:58:54
URL: http://johannasjulblogg.blogspot.com
Postat av: CamillaBarrborn

Hej. Hittade precis er blogg. Älskar själv julen. Så fint du ska bo sedan! Jag bor i Lund och har inte kollat in denna lilla by du ska flytta till än men har sett den ifrån tåget Får väl ta en sväng med bilen dit och kolla in stället! :)

2013-12-08 @ 14:44:56
Postat av: CamillaBarrborn

Har du förresten en julig instagram också? Om du har det och vill så kan du lägga till mig där då jag heter sockerblod (har diabetes typ 1, därav namnet) :)

2013-12-08 @ 14:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback