Julvärdsfunderingar

Kom över den här artikeln alldeles nyss. "2012 heter julvärden Gina Dirawi eller Ebba von Sydow". Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Ebba von Sydow tycker jag inte alls om, inte som julvärd i alla fall. Gina är väl rolig och så, men ändå, som julvärd? Nej jag vet inte.. Blev ganska besviken. Men det är ju som tur är ett tag kvar och jag vet inte hur mycket man ska lita på allt man läser. Det är ju som sagt bara gissningar, och jag hoppas nog att det blir någon annan! Jag vill han nån mysig julfarbror eller nån äldre kvinna, de här yngre vet jag inte om jag vågar lita på. Är jag dum nu? Vad tycker ni?
 
 
Kram Axelina
Axelina

Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Jag känner också på något sätt att jag vill ha en mysig julfarbror i rutan på julafton. Men några kandidater som jag kan tänka mig som julvärd är Måns Zelmerlöw och Sarah Dawn Finer. :)

2012-10-10 @ 12:38:31
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Postat av: Sanna

Ebba gissade jag på förra året, men hon gjorde ett blogginlägg om det och skrev att hon skulle tacka nej om hon blev tillfrågad. Nu kan ju det vara ett trick för att lura oss. Gina gissade jag på tidigt i höst. Så jag kanske inte brukar gissa på rätt julvärd men brukar gissa på spelbolagens favoriter i alla fall:)

2012-10-10 @ 14:07:31
URL: http://sannasjul.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback