Dagens inköp

Tog en tur in till stan idag för att uträtta lite ärenden. Jag och min kompis unnade oss en fika på Espresso House, och då passade jag på att köpa hem deras chailatte-pulver! Deras chai är ju helt himmelsk så jag hoppas verkligen att pulvret håller måttet! Recension kommer senare! Sen har jag ju varit på jakt efter julmust hur länge som helst nu känns det som, men Hemköp är sega! Fick följa min kära kusins råd och tittade in på Pressbyrån. Två små flaskor fick följa med mig hem därifrån :)
 
Ikväll ska jag mysa, dricka både chailatte och julmust. Bra avslut på veckan! Hoppas att ni har haft det bra i helgen!
 
 
Kram på er!
Axelina

Kommentarer
Postat av: Matilda

Oo chai!! Det är riktigt gott har en sån julig smak

2012-10-15 @ 21:20:46
URL: http://tillisjul.blogg.se
Postat av: Lina

Åh, det måste jag också köpa - älskar chailatte!

2012-10-16 @ 07:57:24
URL: http://sagojul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback