A Christmas Carol

Kan ni tänka er vad glad jag blev imorse och såg små vita snökorn falla ner från himlen! Helt underbart! Glädjen vara dock inte så länge för nu har det övergått till jobbigt höstregn...

Men det var inte det jag skulle skriva om! Utan om filmen A Christmas Carol som jag kollade på imorse. Den har legat hemma och dammat sedan januari men nu tyckte jag att det var dags att kolla på den. Den var otroligt mysig med all fin musik och julstämning. Men den var lite för övernaturlig för min smak och jag tyckte det var lite svårt att förstå mig på handlingen. Så jag är lite besviken....

Har ni sett filmen? Vad tycker ni om den?

Ellen

Kommentarer
Postat av: Julbloggen - Min Vintersaga

Jag hade höga förväntningar när jag såg den förra året! Men jag kände precis som du, blev besviken. Fast nu såhär i efterhand har jag tänkt på den en del och ska ge den en till chans i jul! :)

2012-10-29 @ 13:34:56
URL: http://minvintersaga.blogspot.com
Postat av: Tomtenissan

Väntade på den när den skulle komma ut och hade höga förväntningar men tyvärr var den inte riktig som jag hade tänkt mig. Men det är ju en klassisk saga iaf, men den gav mig ingen vidare julkänsla.

2012-10-29 @ 14:44:45
URL: http://tomtenissansjul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback