Stockholmshelgen

Tänkte att jag skulle lägga upp lite mysiga bilder från helgen i Stockholm! Den blev verkligen lyckad, var så kul att träffa mina fina vänner igen, har saknat dem sååå! På fredagen gick vi ut och åt och sen gick vi hem och åt massa Ben & Jerry's i sann tjejkväll-anda!
 
Dagen därpå tog vi en promenad in till stan, och tur hade vi, för min kompis sa att de precis tänt julbelysningen. Vi gick runt i lite affärer, jag köpte lite ljuslyktor och te, och plötsligt började det skymma och alla lampor tändes. Jag fick en sån underbar julkänsla, det var så fint! Väldigt avundjuk på min vän som får se detta varje dag, dock tror jag inte att jag hade orkat med det där storstadslivet allt för länge, det tär på krafterna!
 


Kram på er!
 
 
Axelina

Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Underbara bilder :)

2012-11-27 @ 11:19:46
URL: http://emelieschristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback