Underbar morgon!

(Haha, det här inlägget vet jag inte riktigt vad det blev av, vet nog inte riktigt vad jag vill få fram heller, så läs på egen risk! Glatt är det i alla fall!)
 
Dessa underbara morgonar (mornar? haha konstigt ord)! Det är så mysigt att kliva upp ur sängen nuförtiden, och det tackar jag december för! Just nu sitter jag med tända ljus, dricker av mitt goda lusse-te som min vän gav mig i helgen, och blickar ut över ett ordentligt snöfall. Jag har nyss sett julkalendern och mår sådär oförskämt bra, känner ni igen er??
 
Nu mår jag som bäst, jag är nog ett riktigt vinterbarn! Lugnet som infinner sig av att få blicka ut över ett vitt landskap och tanken på att vi faktiskt kanske får en vit jul i år - jag blir glad i hela hjärtat! Detta är sannerligen den bästa tiden på året. Kanske till och med bättre än juldagarna och julafton i sig, denna förväntan och längtan man går och bär på känns obeskrivligt bra!
 
Idag har jag ingen skola, har bara en artikel att läsa! Så för mig blir det att fortsätta mysa på! Kanske ska se ett avsnitt av Itzhaks Julevangelium, Hipp Hipp och jul blandat kan inte bli annat än bra! Me Like!
 

Kramar Axelina
Axelina

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Kunde inte ha skrivit det bättre själv! Man mår riktigt bra när man får kika ut genom fönstret och se ett vitt täcke av snö. Och all stämning runt om. Älskar december! Och tror och hoppas på en vit jul :)

2012-12-04 @ 09:46:24
URL: http://Mathildasjul.wordpress.com
Postat av: zaida

lyx med ingen skola!

2012-12-04 @ 13:17:41
URL: http://zaida.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback