Snöstorm!

Idag kan man inte klaga på utebliven snö! Det snöar som aldrig förr, så pass mycket så att jag, som bara bor 1 minut från skolan överväger att skippa föreläsningen (Hoppas inte mamma läser bloggen)! Nej men de där föreläsningarna ger ändå aldrig något, mysigare att sitta här hemma och blicka ut över snön, det får räcka idag :) 
 
Har äntligen börjat inhandla lite julklappar, det känns alltid bra och lättare när man väl är igång! Biljetten hem inför jul är också bokad, vilken underbar känsla!
 
Hoppas ni får en underbar dag, ska ni göra nåt speciellt?
 

Kramar Axelina
Axelina

Kommentarer
Postat av: Lina

Här är det också snöstorm... och jag ska ut och springa

2012-12-05 @ 07:42:17
URL: http://sagojul.blogspot.se/
Postat av: Emma Julmust

Jag önskar att jag också hade fått lite snöstorm, här försvinner snön redan! :(

2012-12-05 @ 15:02:12
URL: http://julmust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback